Domů / Nejčastější otázky k nákupu

Nejčastější otázky k nákupu

Na této stránce jsme pro Vás připravili všechny informace, které potřebujete znát k nákupu na Elarte. Pro urychlení celého nákupního procesu jsme pro vás připravili pár rychlých odpovědí na vaše případné otázky. V případě jakéhokoliv jiného problému či informace nás samozřejmě můžete kdykoliv kontaktovat.

Nejdůležitějším tématům, jako jsou způsoby dopravy a platby, záruční doba a možnosti reklamace či obchodní podmínky obecně, jsme věnovali samostatné stránky na následujících odkazech:

Doprava a platba

Reklamace a vrácení

Obchodní podmínky

 

Je možné si zboží prohlédnout osobně?

Samozřejmě ano. Navštivte nás v naší prodejně ve Zlíně, kde vám zboží velmi rádi představíme.

Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

Pro úspěšné doručení zásilky využíváme dopravní společnosti PPL a Česká pošta, u které si navíc můžete zvolit možnost poslat zásilku buď na vaši adresu anebo na nejbližší pobočku České pošty. Jako platbu můžete zvolit dobírku anebo bankovní převod. Podrobnější informace naleznete v sekci Doprava a platby.

Kdy mi zboží dorazí?

Objednávky přijaté do 12. hodiny odesíláme ještě týž den. Jakmile si balíček převezme přepravní společnost, budete informování o přesném čase doručení. Obvykle je zboží u vás do druhého dne od předání.

Co když mi dopravce přiveze poškozený balík?

Při přebírání zásilky od dopravce si pečlivě prohlédněte, zda není viditelně poškozená. Pokud ano, zásilku v žádném případě nepřebírejte a kontaktujte nás.

Co když naleznu v balíku poškozené zboží?

Pokud bude zboží v krabici při rozbalování jakýmkoliv způsobem porušené, neprodleně nás kontaktujte a my zařídíme rychlou nápravu.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Shledáváte na zboží viditelné poškození či neplní svoji funkci? Reklamace vše vyřeší. Stačí nám zaslat zpět balík s přiloženým formulářem nebo se zastavit k nám na prodejnu. Jednoduchý návod naleznete v sekci Reklamace a vrácení zboží.

Přišel špatný kus?

I to se může stát, ač je to velmi nemilé. V tomto případě nás ihned kontaktujte a my vám zašleme správné zboží. Vám stačí původní zásilku pouze zalepit a poté vyměnit s dopravcem za novou.       

Jak mohu vrátit zboží?

Zboží se vám z jakýchkoliv důvodů nelíbí? Nevěšte hlavu, na promyšlení a vrácení zboží máte 30 dnů. V takové případě nám zašlete zásilku zpět s vyplněným formulářem, který naleznete zde. Anebo můžete zboží přinést přímo k nám na prodejnu a my se již o vše postaráme. Více informací naleznete v sekci Reklamace a vrácení zboží.

Co když chci vrátit jen část objednávky?

Vybrali jste si více produktů a ne všechny se vám líbí? Informujte nás o této skutečnosti na email info@elarte.cz a my vám obratem odpovíme.

Chci zboží vyměnit, jak to udělat?

Tato možnost tady samozřejmě je. Napište nám nebo zavolejte a dohodneme se na výměně. Nezapomeňte však uvést číslo objednávky a zboží, o které máte zájem.